Code Center صفحه آرایی وطراحی کتاب - پاسخ 8
echoob
ارسالی ها : 2
عضویت : 5 /2 /1398
تشکر ها : 12
تشکر شده : 11
8 RE صفحه آرایی وطراحی کتاب
پنجشنبه 05 اردیبهشت 1398 - 14:04

ورق های گلاس چیست؟

«های گلاس» یک نوع ورق با مغزی ام دی اف (MDF) و با روکشی پلاستیکی از جنس پلکسی گلاس می باشد. معمولا ورق های هایگلاس تنها از یک طرف با پلکسی گلاس پوشیده شده اند و سمت دیگر ورق با لایه های ارزانتر پوشش داده می شود. این لایه حالتی براق، شفاف، و زیبا به ورق «های گلاس» می دهد و به همین دلیل کاربرد زیادی در ساخت تجهیزات دکوراسیون داخلی از جمله کابینت، کمد، دکور و غیره پیدا کرده است.

ورق های گلاس در سمتی که لایه پلکسی گلاس دارد ضد آب محسوب می شود و بهتر است برای ماندگاری کابینت و دکور، لایه پشت ورق نیز از جنس مرغوبی مانند «ملامینه» پوشش داده شود. ورق «های گلاس» دارای تنوع رنگ و طرح بسیار زیاد است. مدل های بسیار زیبایی با این نوع ورق در کابینت سازی و دکوراسیون اجرا می شود و قیمت نسبتاً مناسبی دارد.
معنی های گلاس

حالت شیشه ای «های گلاس» موجب شده است عموماً تصور شود کلمه «گلاس» از لغت شیشه (Glass) در زبان انگلیسی آمده است در حالی که اصل این واژه، High Gloss به معنای درخشندگی زیاد (براقیت زیاد) می باشد.

پیش از انتخاب جنس «های گلاس» برای کابینت، کمد یا دکوراسیون بهتر است مزایا و معایب، قیمتها و نمونه های آن را به خوبی بشناسید.


قیمت پلی گلاس فومنات
ایچوب
ورق ام دی اف
ورق هایگلاس
ورق پلی گلاس
ورق ملامینه
ورق فومیزه
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش

5 از echoob به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند : bekrdaneh / manavistone1 / drmarjanhadad2 / ehdasgostar / kolahdoozan /


پرش به انجمن :