loading...
سایت تفریحی کمپین ::: Campin.Ir
ثبت شده در ساماندهی

http://up.campin.ir/up/albom/Pictures/5/www.campin.ir.jpg

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 143 پنجشنبه 01 بهمن 1394 نظرات (0)

نحوه راه اندازی و ساخت دو اکانت تلگرام بر روی یک کامپیوتر

شاید به جرات می توان گفت مسنجر تلگرام پرطرفدارترین نرم افزار پیام رسانی است که هم اکنون بسیاری از مردم سراسر جهان و خصوصا ایرانیان از این برنامه استقبال فراوانی کرده اند . بسیاری از کاربران عزیز تمایل دارند که دو اکانت تلگرام روی کامپیوتر خانگی یا لپ تاپ خود نصب کنند اما تا به حال به روش های ناکارآمدی برخورد کرده اند . امروز و در این پست از سایت پی سی لند به شما می آموزیم که چگونه و به طور همزمان دو اکانت تلگرام روی یک ویندوز در کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب کنید . پس با پی سی لند همراه شوید 

آموزش نصب همزمان چند تلگرام روی کامپیوتر - سرزمین دانلود www.sarzamindownload.com/contents/2346/ در این مطلب آموزش نصب همزمان چند تلگرام روی کامپیوتر را برای شما آماده کرده ایم. روش اول (استفاده از نسخه وب) نسخه وب تلگرام هم مثل نسخه دسکتاپ است و برای عمل ... نصب همزمان چند تلگرام در ویندوز - کَــلَــک آمــوز kalakamuz.ir/نصب-همزمان-چند-تلگرام-در-ویندوز/ نسخه وب تلگرام هم مثل نسخه دسکتاپه و در عمل نوشته شده برای عمل روی مرورگر هستش ، شما میتونید علاوه بر نسخه نصب شده روی ... با تغییر مسیر نصب خیلی راحت میتونید چند تلگرام در کامپیوتر خود داشته باشید. ... آموزش فتوشاپ برای تبلیغات. آموزش نصب دو تلگرام بر روی کامپیوتر - AriaMoons www.ariamoons.com › آموزش ۳ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 1394/05/03. آموزش نصب دو تلگرام بر روی کامپیوتر. تلگرام یکی از بهترین و کامل ترین ابزار های پیام رسانی است. این برنامه با مولتی پلتفرمه ... سوال و جواب :: نصب همزمان دو نرم افزار تلگرام در کامپیوتر soja.ir/QuestionAnswers.aspx?soal=3276 من نرم افزار تلگرام رو توی کامپیوتر نصب کردم الان توی گوشیم دو تا تلگرام دارم که هر دوشون همزمان فعال ... از گروه : آموزش نرم افزار, 1379 بازدید ..... رو نصب کنی و از داشتن چند اکانت بر روی یک شکاره لذت ببری همینطور میتونی بلواستکس روی پی. دانلود تلگرام پلاس Telegram Plus 3.1.1 نصب همزمان دو تلگرام barato.ir/telegram-plus/ دانلود Telegram Plus 3.4.2.1 برنامه تلگرام پلاس نصب همزمان دو تلگرام .... من گوشی ندارم ومیخوام تلگرامو روی کامپیوتر نصب کنم. ..... اموزش زیر رو ببینید. آموزش نصب و ساخت دو اکانت تلگرام در یک کامپیوتر p30land.com › آرشیو آموزش ها و ترفند ها بسیاری از کاربران عزیز تمایل دارند که دو اکانت تلگرام روی کامپیوتر خانگی یا لپ تاپ خود نصب کنند اما تا به حال به روش های ناکارآمدی برخورد کرده اند . امروز و در ... داشتن همزمان چند اکانت تلگرام بر روی ویندوز - پی سی کوئست pcquest.ir › آموزش ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خانه آموزش داشتن همزمان چند اکانت تلگرام بر روی ویندوز ... در سیستم عامل اندروید شما میتوانید با نصب نسخه های مختلف تلگرام چند اکانت تلگرام را به صورت همزمان داشته باشید .... نصب سیستم عامل آندروید بر روی کامپیوتر. آموزش نصب همزمان چند تلگرام روی کامپیوتر | سایر مقالات sibgard.ir/mobile-tablet/mobile-other/265-2-telegram-windows.html آموزش نصب همزمان چند تلگرام روی کامپیوتر. بسیاری از افراد دارای دو یا بیش از دو خط موبایل هستند. این مسئله زمانی مهم میشود که شما برای تمامی این خط ها اکانت تلگرام ... روش نصب همزمان چند تلگرام روی کامپیوتر | آموزش درباره همه چیز learn.mihanyar.ir/?p=13138 ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بسیاری از افراد دارای دو یا چند خط موبایل هستند و میخواهند از تلگرام استفاده کنند. این مسئله زمانی مهم میشود که شما برای تمامی این خط ها اکانت ... آموزش نصب همزمان دو یا چند تلگرام بر روی کامپیوتر | یاس دانلود www.yasdl.com/links/آموزش-نصب-همزمان-دو-یا-چند-تلگرام-بر-روی ۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آموزش نصب و اجرا همزمان چند نسخه از یک برنامه در کامپیوتر مثل ... چگونه دو یا چند نسخه PC یک برنامه مثل تلگرام را بر روی کامپیوتر خود نصب و اجرا ...

چگونگی داشتن دو اکانت تلگرام در یک کامپیوتر,چگونه دو اکانت تلگرام بر روی یک کامپیوتر داشته باشیم؟,نحوه راه اندازی دو تلگرام بر روی یک کامپیوتر,تلگرام,اموزش ایجاد دو تلگرام در پی سی,روش نصب دو تلگرام بر روی یک کامپیوتر,ترفند استفاده همزمان دو اکانت تلگرام بر روی کامپیوتر

چند نکته مهم :
– ابتدا لازم به ذکر است که برای بهره گیری از این آموزش ، شما به دو شماره تلفن مختلف و هر دو فعال و قابل دسترسی نیازمندید که با استفاده از هر شماره می توانید یک اکانت بسازید .
– در این دو روش فرض بر این است که تاکنون اکانت تلگرامی روی این دو سیم کارت نصب نبوده یا اگر هم قبلاً نصب بوده اکانت موردنظر از سرور تلگرام پاک شده است ؛ بنابراین با ثبت نام در هر دو روش برای دارندگان شماره های سیم کارت شما پیام ورود شما به تلگرام ارسال می شود .
– این آموزش مخصوص ویندوز و قابل اجرا روی کامپیوترها و لپ تاپ های ویندوزی است . ( این روش روی ویندوزهای ویستا ، ۷ ، ۸ ، ۸٫۱ و ۱۰ آزمایش شده است )
 
ساخت اولین اکانت تلگرام در کامپیوتر
۱- برای ساخت اولین اکانت تلگرام در کامپیوتر خود کافیست نرم افزار تلگرام کامپیوتر را از لینک زیر دانلود و روی ویندوز خود نصب نمایید :
دانلود آخرین ورژن Telegram برای کاربران Windows ( لینک مستقیم )
۲- پس از نصب نرم افزار فوق ، آن را باز کنید. سپس روی گزینه START MESSAGING کلیک کنید .
۳- اکنون در صفحه ی جدیدی که باز می شود ، نام کشور خود و شماره تلفن همراه خود ( شماره سیم کارت اول ) را وارد کنید و NEXT را بزنید .
۴- حالا در طول دو دقیقه آینده یک کد فعال سازی از جانب تلگرام به شماره ای که در مرحله قبل وارد کردید ، اس ام اس می شود و کافیست این کد را در تلگرام کامپیوتر وارد نموده و NEXT را بزنید تا اولین اکانت شما ساخته شود .
 
ساخت دومین اکانت تلگرام در کامپیوتر
برای ساخت دومین اکانت تلگرام در کامپیوتر باید شبیه ساز اندروید در ویندوز BlueStacks را دانلود و روی کامپیوتر خود نصب کنید . برای دانلود شبیه ساز BlueStacks روی لینک زیر کلیک کنید :
روش دانلود : روی لینک دانلود بالا کلیک نموده و در صفحه ای که برایتان باز می شود گزینه ” دانلود محدود و رایگان و کم سرعت ” را انتخاب کنید و پس از پایان ثانیه شمار روی گزینه ” ایجاد لینک دانلود ” کلیک کنید و سپس در صفحه بعد روی گزینه ” دانلود فایل ” کلیک کنید .
حجم فایل : 345 مگابایت
رمز فایل فشرده : www.farsroid.com
۲- پس دانلود کامل فایل فشرده اتصال اینترنت در کامپیوتر خود را قطع کنید .
۳- فایل دانلود شده را توسط نرم افزار فشرده ساز با وارد کردن رمز www.farsroid.com از حالت فشرده خارج کنید ( اکسترکت کنید ) و نرم افزار BlueStacks را نصب کنید ( نصب این نرم افزار ممکن است کمی طول بکشد و در این مدت اصلاً از مراحل نصب خارج نشوید )
۴- بعد از نصب و زمانی که نرم افزار BlueStacks کاملاً باز شد ، آنرا ببندید و سپس اینترنت کامپیوتر خود را مجدداً وصل کنید .
۵- پس از وصل شدن اینترنت کامپیوتر مجدداً بلواستکس را باز کنید و نرم افزار تلگرام اندروید را از لینک زیر دانلود کنید .
دانلود آخرین نسخه تلگرام اندروید
۶- اکنون روی فایل دانلود شده ” تلگرام اندروید ” کلیک کنید تا روی بلواستکس نصب شود . بعد از نصب کامل اپیلیکیشن تلگرام و ظاهر شدن پیام موفقیت نصب ، آن را باز کنید .
۷- اکنون روی گزینه START MESSAGING کلیک کنید .
۸- حالا در صفحه ی جدیدی که باز می شود ، نام کشور خود و شماره تلفن همراه خود ( شماره سیم کارت دوم ) را وارد کنید و NEXT را بزنید .
۹- در طول دو دقیقه آینده یک کد فعال سازی از جانب تلگرام به شماره ای که در مرحله قبل وارد کردید ، اس ام اس می شود و کافیست این کد را در تلگرام نصب شده روی بلواستکس وارد نموده و NEXT را بزنید تا دومین اکانت شما نیز ساخته شود .
 
اکنون و در پایان این آموزش شما از دو اکانت تلگرام روی یک کامپیوتر استفاده می کنید و می توانید در یک لحظه با باز کردن تلگرام کامپیوتر و تلگرام نصب شده روی BlueStacks همزمان در هر دو اکانت تلگرام خود آنلاین باشید .
در اینجا این آموزش نیز به پایان رسید و امیدواریم از این آموزش نهایت بهره را برده باشید …
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت تفریحی کمپین با آدرس www.campin.ir در سال 1394 با هدف ایجاد مکانی سالم در فضای مجازی شروع به کار کرد. امیدواریم با حمایت از سایت کمپین به پیشرفت ما کمک کنید و انگیزه ما را برای فعالیت افزایش دهید. منتظر نظرات خوبتان هستیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 860
  • کل نظرات : 298
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 101
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 236
  • باردید دیروز : 141
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 765
  • بازدید ماه : 1,861
  • بازدید سال : 10,719
  • بازدید کلی : 3,965,405
  • کدهای اختصاصی
    اخبار جدید,عکس جدید بازیگران,اس ام اس,بیوگرافی,کلیپ جدید,آهنگ,فیلمسایت تفریحی کمپین | Campin.IR|.سایت عاشقانه,سرگرمی,خنده دار,ضد دختر,ضد پسر,مجله خبری,تفریحی,پرتال تفریحی,پرتال سرگرمی,پاتوق خنده,عکس های بازیگران,عکس های خنده دار,عکس های عاشقانه,اخبار سینما,اس ام اس جدید,مدل لباس,آرایش,فال و طالع بینی,پزشکی,ازدواج,رژیم و تغذیه,مطالب طنز.بزرگترین سایت تفریحی و سرگرمی ایرانی , اخبار ایران و جهان , بیوگرافی , ورزش , شعر , فال , لطيفه هاي خنده دار , مذهبی , عکس خنده دار و دوربین مخفی.کدهای پیشواز جدید ایرانسل و همراه اول.