loading...
سایت تفریحی کمپین ::: Campin.Ir
ثبت شده در ساماندهی

http://up.campin.ir/up/albom/Pictures/5/www.campin.ir.jpg

آخرین ارسال های انجمن
Hamqadam1 بازدید : 76 جمعه 16 بهمن 1394 نظرات (0)
 

  پسری با پدرش در رختخواب
    درد ودل می کرد با چشمی پر آب

    گفت :بابا حالم اصلا ً خوب نیست
    زندگی از بهر من مطلوب نیست

     گو چه خاکی را بریزم توی سر
    روی دستت باد کردم ای پدر

 

برای مشاهده کامل شعر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

Hamqadam1 بازدید : 193 جمعه 16 بهمن 1394 نظرات (0)

نازنین 23 ساله که به امید زندگی ای بهتر و آینده ای جذاب تر به طور غیر قانونی به استرالیا رفته بود ، اسیر سرنوشتی سیاه شد . این دختر زیبا و جوان ایرانی که در کمپ نائورو که محل نگهداری مهاجرین غیر قانونی استرالیاست به اجبار نگه داری میشد به گزارش کمپین مورد تجاوز جنسی وحشیانه ای قرار گرفت به طریکه برای راه رفتن احتیاج به کمک داشت ! حال خبر میرسد دختر پناهجوی ایرانی که در یکی از کمپ های استرالیا به او تجاوز شده بود قرار است برای شناسایی فرد متجاوز به کمپ بازگردد.اردیبهشت ماه امسال بود که خبری تکان دهنده در میان ایرانی ها و مطبوعات استرالیایی جنجال زیادی به پا کرد. «نازنین» پناهجوی غیرقانونی 23 ساله ایرانی در یکی از کمپ های استرالیا مورد تجاوز قرار گرفت.

Hamqadam1 بازدید : 319 پنجشنبه 15 بهمن 1394 نظرات (0)

بازیگر ،مجری و تهیه کننده 31 ساله تلویزیون به اتفاق همسر جدیدش در کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر حاضر شد . به گزارش کمپین: خانم آزاده نامداری و همسرش سجاد عبادی  در کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر حاضر شدند.با کمپین در ادامه همراه باشید.

Hamqadam1 بازدید : 367 پنجشنبه 15 بهمن 1394 نظرات (0)

به نقل از کمپین : گلوریا هاردی بازیگر نقش آزاده و یا در اصل رها در سریال کیمیا می باشد که از شبکه ی دو سیما در حال اجرا می باشد و توانسته مخاطبین پر و پا قرصی را به خود اختصاص دهد. با کمپین در ادامه همراه باشید تا به بیوگرافی این هنرمند دو رگه و واکنش های او پس از پایان کارش با سریال کیمیا بپردازیم .

Hamqadam1 بازدید : 187 پنجشنبه 15 بهمن 1394 نظرات (0)

گروه خبری تیم کمپین : جشنواره فیلم فجر امسال با شور و شوق خوبی همراه بوده و چهره های بسیاری در این فستیوال گرد هم آمده اند تا باری دیگر با قدر دانستن از ایام الله دهه فجر در قاب رسانه سهمی در شکوفایی هر چه بیشتر این روز ها نقش آفرینی کنند. هرچند که این گردهمایی هر ساله دارای حواشی جالبی بوده است . و امسال هم شاهد حاشیه هایی در دور و اطراف شروع مراسم بودیم. با کمپین همراه باشید تا در ادامه در خصوص برخی از حواشی دهه فجر مطلع گردید.

Hamqadam1 بازدید : 120 پنجشنبه 15 بهمن 1394 نظرات (0)
به گزارش کمپین : به نظر می رسد اتفاقات بد برای سوشا مکانی تمامی ندارد. پس از دستگیری و تمام شایعاتی که برای او درست شد، حالا به نظر می رسد اینستاگرام او هم حک شده است. نزدیک به دو ساعت قبل عکسی از سوشا مکانی در کنار نامزدش در صفحه شخصی او منتشر شد.پای این عکس هم متنی دیده می شد با جملاتی چون «کاری نکردم که پشیمان باشم»، «همه کارهایم قانونی و رسمی بوده است»، «کسی اشتباه کرد که صفحه شخصی ام را هک کرد»،«متاسفانه آسیب اصلی را نامزدم دید و او تنها ماند» و…. اما دقایقی قبل سوشا مکانینسبت به انتشار این پست واکنش نشان داد و گفت که 3 روز است در فضای مجازی فعالیتی نکرده است. به نظر می رسد صفحه اینستاگرام او هک شده است و گویا دردسرها برای او تمامی ندارد.

 

Hamqadam1 بازدید : 79 پنجشنبه 15 بهمن 1394 نظرات (0)

دو بازیگر مطرح جهان یعنی جرج کلونی و مریم اوزرلی بازیگر نقش معروف خرم سلطان در سریال ترکیه ای ( حریم سلطان ) قرار است به زودی در فیلمی ایرانی ایفای نقش کنند . به گزارش پارس ناز کارگردان جوان و مشهور ایرانی تواسنته است ستاره های جهان را در فیلمی ایرانی گرد هم در آورد . جالب اینکه موضوع این فیلم سیاسی بوده و در مورد برجام است !

 

 

 

Hamqadam1 بازدید : 41 سه شنبه 13 بهمن 1394 نظرات (0)

به نقل از کمپین و به گزارش از سیستم فارسی : دختر نوجوان و 16 ساله مادر خویش را با دیدن فیلم ها و جنایات گروهک تروریستی داعش با همین روش به قتل رسانده که البته متن کامل و نحوه به قتل رسیدن مقتول را در ادامه مطلب میتوانید پیگیری نمایید.

Hamqadam1 بازدید : 63 سه شنبه 13 بهمن 1394 نظرات (1)

در این ساعت از سایت کمپین گفتگوی خاص و خواندنی با سحر قریشی بازیگر توانمند کشور و امید علومی خواننده پاپ و الته ازدواج شان را در پی گرفتیم . با مصاحبه کمپین با این زوج موفق و هنرمند کشورمان ما را همراهی فرمایید.

Hamqadam1 بازدید : 74 سه شنبه 13 بهمن 1394 نظرات (0)

در این ساعت از سایت کمپین داستان خواندنی و بسیار زیبای عاشقانه ای را آماده کرده ایم که امیدواریم از این مطلب لذت ببرید. برای خواندن داستان به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

Hamqadam1 بازدید : 414 دوشنبه 12 بهمن 1394 نظرات (2)

در این ساعت از سایت کمپین تصاویر منتشر شده از بازیگر , مجری موفق و پر طرفدار و پر هوادار کشورمان را آماده نموده ایم که امیدواریم از این مطلب لذت ببرید.

 

Hamqadam1 بازدید : 96 دوشنبه 12 بهمن 1394 نظرات (0)

به نقل از کمپین: دختر شایسته 2015 دنیا عاشق بازیکن ملی پوش ایرانی شده است ! این خبر تیتر داغ رسانه های فیلیپین گردیده چرا که خانم پیا ورتزباخ دختر شایسته 2015 دنیا  اهل فیلیپین است. ابراز عشق جنجالی پیا ورتزباخ به فوتبالیست دو رگه ی ایرانی یعنی میثاق جنجالی شد بعد از این ابراز عشق جالب ، میثاق بهادران ، گلزن دورگه تیم ملی فیلیپین باز در راس اخبار این کشور قرار گرفته است.

 

Hamqadam1 بازدید : 67 یکشنبه 11 بهمن 1394 نظرات (0)

ویروس زیکا و حشره ای که انسان را می کشد

ویروس زیکا این روزها تبدیل به کابوس مردم آمریکا شده است . بیماری کشنده ای که از طریق یک حشره میلیون ها تن را تهدید می کند.

Hamqadam1 بازدید : 35 یکشنبه 11 بهمن 1394 نظرات (0)

 

جزئیات انفجار در تهران خیابان بهمنیار

به نقل از : سید جلال ملکی درباره جزییات این حادثه مرگبار گفت: حادثه انفجار و آتش سوزی در یک منزل مسکونی واقع در خیابان بهمنیار به سامانه آتش نشانی شهر تهران اعلام و مأموران سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

 

Hamqadam1 بازدید : 55 یکشنبه 11 بهمن 1394 نظرات (0)

جزئیات دستگیری سرهنگ قلابی در تهران

به نقل از کمپین :

فردی با مراجعه به کلانتری 124 قلهک به مأمورین اعلام نمود که شخصی تحت عنوان سرهنگ پلیس آگاهی مراجعه و مدعی شده که دستور توقیف رستوران و همچنین دستگیری پدرش را دارد.
 

Hamqadam1 بازدید : 137 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (1)

 

کمپین، بآرش مجیدی بازیگر زیر هشت، آخرین گناه، رستگاران، شیدایی و ارمغان تاریکی در پاسخ به این پرسش که بازیگران پشت صحنه فیلم‌ها مواد مخدر مصرف می‌کنند ، گفت: «پاسخ به این سؤال سخت است اما من به شخصه ترجیح می‌دهم جدول سودوکو حل کنم! اما.........

Hamqadam1 بازدید : 129 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

به نقل از شیعه آنلاین ، گروهک وحشی تروریستی - تکفیری «دولت اسرائیلی عراق و شام» موسوم به "داعش" با اقدامات و جنایت های مختلفی که در چند ماه اخیر انجام داده، زبان زده بیشتر افکار عمومی جهان شده است.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
سایت تفریحی کمپین با آدرس www.campin.ir در سال 1394 با هدف ایجاد مکانی سالم در فضای مجازی شروع به کار کرد. امیدواریم با حمایت از سایت کمپین به پیشرفت ما کمک کنید و انگیزه ما را برای فعالیت افزایش دهید. منتظر نظرات خوبتان هستیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 860
  • کل نظرات : 298
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 101
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 71
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 438
  • بازدید ماه : 1,534
  • بازدید سال : 10,392
  • بازدید کلی : 3,965,078
  • کدهای اختصاصی
    اخبار جدید,عکس جدید بازیگران,اس ام اس,بیوگرافی,کلیپ جدید,آهنگ,فیلمسایت تفریحی کمپین | Campin.IR|.سایت عاشقانه,سرگرمی,خنده دار,ضد دختر,ضد پسر,مجله خبری,تفریحی,پرتال تفریحی,پرتال سرگرمی,پاتوق خنده,عکس های بازیگران,عکس های خنده دار,عکس های عاشقانه,اخبار سینما,اس ام اس جدید,مدل لباس,آرایش,فال و طالع بینی,پزشکی,ازدواج,رژیم و تغذیه,مطالب طنز.بزرگترین سایت تفریحی و سرگرمی ایرانی , اخبار ایران و جهان , بیوگرافی , ورزش , شعر , فال , لطيفه هاي خنده دار , مذهبی , عکس خنده دار و دوربین مخفی.کدهای پیشواز جدید ایرانسل و همراه اول.