loading...
سایت تفریحی کمپین ::: Campin.Ir
ثبت شده در ساماندهی

http://up.campin.ir/up/albom/Pictures/5/www.campin.ir.jpg

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 934 شنبه 31 مرداد 1394 نظرات (0)

بیوگرافی و عکس های جدید گرانترین بازیگر زن سینمای جهان

جنیفر لارنس ستاره فیلم «عطش مبارزه» با 52 میلیون دلار درآمد در سال گذشته در صدر فهرست پردرآمدترین بازیگران زن جهان ایستاد.

با این حال، درآمد جنیفرلارنس هنوز هم از پردرآمدترین بازیگر مرد فاصله زیادی دارد. جنیفرلارنس  که در سال 2013 به خاطر بازی در فیلم «دفترچه امیدبخش» برنده جایزه اسکار شده، علاوه بر بازیگری از محل تبلیغات برای کمپانی فرانسوی دیور نیز درآمد داشته، اما هنوز هم تا رسیدن به 80 میلیون درآمد رابرت داونی‌جونیور راه زیادی دارد. جونیور در فهرست فوربس در صدر پردرآمدترین بازیگران مرد در جهان ایستاده است.

جنیفرلارنس بازیگر 25 ساله، پس از هک شدن سرورهای شرکت سونی، و مشخص شدن این موضوع که دستمزد او در فیلم «حقه‌بازی آمریکایی» بسیار کمتر از بازیگر مرد فیلم است، در صدر اخبار قرار گرفته بود. بر اساس آمار نشریه فوربس تنها چهار تن از 100 زن حاضر درفهرست پردرآمدترین بازیگران زن این مجله، درآمدی بالای 20 میلیون دلار داشته‌اند، در حالی که در فهرست مردان 21 مرد بیش از 20 میلیون دلار کسب کرده‌اند.

اسکارلت جوهانسون با درآمدی بالغ بر 35.5 میلیون دلار پس از جنیفرلارنس  در رده دوم این فهرست ایستاد، و ملیسا مک‌کارتی با 23 میلیون دلار درآمد در رتبه سوم قرار گرفت. ساندرا بولاک که سال گذشته با 51 میلیون دلار درآمد نفر اول این فهرست شده بود، امسال در طول 12 ماه تنها 8 میلیون دلار درآمد داشته است. مجله فوربس درآمد بازیگران را از یک ژوئن 2014 تا یک ژوئن 2015 مبنای انتخاب افراد این فهرست قرار داده است.

عکس های جدید جنیفر لارنس

http://up.campin.ir/up/albom/Pictures/21/0r397btp8864xac8sa7j.jpg

http://up.campin.ir/up/albom/Pictures/21/ylefblb8vrx3u91z0x.jpg

http://up.campin.ir/up/albom/Pictures/21/u8qerfy6qd274rq68gye.jpg

 

 

 بیوگرافی Jennifer Lawrence ( جنیفر لارنس )
جنیفر لارنس : 1Jennifer Lawrence
تاریخ تولد : 15 آگوست 1990 در کنتاکی، ایالات متحده
معرفی کوتاه جنیفر لارنس :
جنیفر لارنس با نام کامل " جنیفر شریدر لارنس " در شهر لوئیزویل از توابع ایالت کنتاکی چشم بر جهان گشود. وی در سن 14 سالگی به شهر بزرگ نیویورک مسافرت کرد تا بتواند آینده اش را در این شهر رقم بزند. در ابتدا او به مانند بسیاری از دختران نوجوان آمریکایی ، حرفه مدلینگ را پیش گرفت اما پس از مدتی متوجه شد که نمی تواند در این شغل موفق باشید چراکه آرزوی او بازیگری بود.

جنیفر پس از ترک حرفه مدلینگ، مصرانه به دنبال جلب نظر مساعد نمایندگان استعداد یابی بود و برای تست بازیگری به استودیوهای مختلفی مراجعه کرد که در اکثر موارد درتست بازیگری رد می شد! اما بالاخره به نحوی عجیب موفق به جلب نظر یک نماینده استعداد یابی شد.

جنیفر در این تست متنی را از روی کاغذ روخوانی کرد که به گفته نماینده استعداد یابی " بهترین روخوانی بود که در تمام مدت کاری اش دیده بود!" پس از این، جنیفر به پروژه های مختلف تلویزیونی معرفی شد و سرانجام برای حضور مستمر در هالیوود به شهر لس آنجلس نقل مکان کرد.

در لس آنجلس، جینفر ابتدا کارش را با نقشهای کوتاه در پروژه های تلویزیونی آغاز کرد اما خیلی طول نکشید که با نقش ری دالی در فیلم تحسین شده « استخوان های زمستان » به شهرت جهانی برسد. « استخوان های زمستان » یکی از موفق ترین فیلمهای سال 2010 بود که جدای از جوایز گوناگونی که از جشنواره های مختلف بدست آورد، برای جنیفر لارنس نیز بسیار حائز اهمیت بود چراکه توانست کاندیداتوری اسکار بهترین بازیگری نقش اول زن را به ارمغان بیاورد.

جنیفر لارنس پس از « استخوان های زمستان » ، در پروژه های مهمتری ایفای نقش کرده که از جمله آنها می توان به « مردان ایکس : درجه یک » اشاره کرد و بزودی هم فیلم « عطش مبارزه » از وی به نمایش در خواهد آمد که این یکی می تواند جنیفر لارنس را تبدیل به یک ستاره دست نیافتنی کند.
نکاتی که احتمالاً درباره جنیفر لارنس نمی دانید :
چپ دست هست.
وی توسط یک عکاس در نیویورک کشف و به یک نماینده استعداد یابی معرفی شده بود
یکی از طرفداران پرو پا قرص جف بریجز است
رابطه ای را با نیکلاس هولت آغاز کرده، این دو در جریان فیلمبرداری فیلم « مردان ایکس : درجه یک » با یکدیگر آشنا شدند.
برای بازی در فیلم « استخوان های زمستان » مجبور شد تا چوب بری را فرا بگیرد
گیتار را به خوبی می نوازد
یکی از خوش اقبالان دنیای بازیگری می باشد چراکه تنها به فاصله 2 سال از فارغ التحصیلی اش از دبیرستان موفق شد تا بازیگری را آغاز کند.
در جایی گفته بود که خیلی هیجان زده می شود که مردم او را دختر جذابی می خوانند اما علاقه ای ندارد که به او لقب های زشت بدهند!
در 2 فیلم موفق جشنواره ساندنس حضور پیدا کرده و یکجورایی شهرت اش را مدیون این جشنواره است؛ اولی « استخوان های زمستان » و دیگری هم « شبیه دیوانه » بود.
گفته که مریل استریپ ، کیت بلانشت و لورا لینی الهام بخش او در بازیگری بوده اند.
پدرش یک شرکت بتن سازی به نام " لارنس و شرکا » را اداره می کند.
یکبار جمله ای عجیب گفته بود که چندان به مزاق بازیگران خوش نیامد، او گفته بود : «من کارهایی که عاشقش هستم رو انجام می دم و بعدش هم ماه ها استراحت می کنم چراکه کلی پول گیرم میاد که برای یک دختر 21 ساله زیادی هم هست، من نمی دانم چرا بازیگران همیشه از حقوقشان ناراضی هستند!»
دومین بازیگر جوان زن تاریخ سینماست که موفق به کاندیداتوری در رشته بهترین بازیگر نقش اول زن شده است. اولی کیشا کستل – هیوز بود که در سال 2002 برای فیلم Whale Rider کاندید شده بود
جنیفر لارنس از جمله بازیگرانی هست که هیچ دوره بازیگری را نگذرانده است.3
مهمترین فیلمهای جینفر لارنس :
The Beaver
X-Men: First Class
Winter's Bone
Like Crazy
The Hunger Games
Devil You Know

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت تفریحی کمپین با آدرس www.campin.ir در سال 1394 با هدف ایجاد مکانی سالم در فضای مجازی شروع به کار کرد. امیدواریم با حمایت از سایت کمپین به پیشرفت ما کمک کنید و انگیزه ما را برای فعالیت افزایش دهید. منتظر نظرات خوبتان هستیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 860
  • کل نظرات : 298
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 101
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 249
  • باردید دیروز : 141
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 778
  • بازدید ماه : 1,874
  • بازدید سال : 10,732
  • بازدید کلی : 3,965,418
  • کدهای اختصاصی
    اخبار جدید,عکس جدید بازیگران,اس ام اس,بیوگرافی,کلیپ جدید,آهنگ,فیلمسایت تفریحی کمپین | Campin.IR|.سایت عاشقانه,سرگرمی,خنده دار,ضد دختر,ضد پسر,مجله خبری,تفریحی,پرتال تفریحی,پرتال سرگرمی,پاتوق خنده,عکس های بازیگران,عکس های خنده دار,عکس های عاشقانه,اخبار سینما,اس ام اس جدید,مدل لباس,آرایش,فال و طالع بینی,پزشکی,ازدواج,رژیم و تغذیه,مطالب طنز.بزرگترین سایت تفریحی و سرگرمی ایرانی , اخبار ایران و جهان , بیوگرافی , ورزش , شعر , فال , لطيفه هاي خنده دار , مذهبی , عکس خنده دار و دوربین مخفی.کدهای پیشواز جدید ایرانسل و همراه اول.